torsdag 3 mars 2011

Mops träff... massa mopsar


Nu har det kommit ut en inbjudan till mopsträff i Varberg hos underbara Sonja. Se när jag var på utställning där..
Så nu hoppas jag att det kommer en massa mops kompisar till mig... även *Fån* mopsar är välkomna.
Jag ska ta med mig valparna... så ni som kommer ni får hjälpa mig*s*
Inte lätt att vara Lakrits nu när dom härjar som om dom ägde hela huset..

HALLAND


Sonja Nillsson0340-671388sonja@sodranascamping.se
Mopsträff lördagen den 2 april klockan 11.00-16.00 på Södra Näs camping i Varberg


Välkomna till regionsträff på västkusten med många roliga aktiviteter. Vi kommer att få hjälp med utställningsövningar som att stå på bord och att röra sig i ringen.
Efter lunch, som man kan köpa i restaurangen, arrangerar vi en övningsutställning med roliga förtecken.
Vi kommer att utse: sötaste valp, piggaste hane, mopsen som inte gillar utställningar, gladast uttryck m.m.
Rosetter har vi inga, men sponsrade priser till alla anmälda!Anmälan skickas till: sonja@sodranascamping.se före den 28/3.
Mopsigt välkomna

3 kommentarer:

  1. Lollo och Molly3 mars 2011 kl. 19:50

    Låter riktigt kul! Hoppas vi är färdiga med flytten tills dess :)

    SvaraRadera
  2. Åh va kul! Jag vill jätte gärna följa med men husse och matte vet inte om vi kan den helgen =/

    SvaraRadera
  3. Klart ni ska med. Ni kan åka med oss om husse jobbar.

    SvaraRadera