onsdag 9 februari 2011

Lakritsroten


Idag har lillmatte kommit hem från Stockholm.


Hon passade då på att besöka min favoritbutik .

Elina som äger butiken gillar mig och min blogg , så hon skickade med en påse presenter...bara till mig...Lakrits...



Det var Lakritspipa, Lakrits tvål. Lakrits te, Lakrits..och Biscotti



Men vad står det här?????? Liquirizia... det är ju jag...... står mitt namn på påsen????






Och titta här...... jag är en saffransbiscotti..... blandning mellan Lakrits och Lingon. Min mamma heter ju Lingon.... men farsan..heter ju inte saffran...men han kommer från Italien..som biscotti




2 kommentarer:

  1. Hej hej! Nu har jag samlat alla Molly-bilder i en egen kategori på bloggen så ni slipper läsa allt annat ;)

    Två sidor kommer här:

    http://lollobloggen.blogg.se/category/molly-1.html

    http://lollobloggen.blogg.se/category/molly.html

    Tar massa kort på henne varje dag - det är beroendefamkallande :)

    Hälsningar Louise och Molly

    SvaraRadera
  2. Hej lakrits!
    Jag har också fått en alldeles egen blogg nu precis som du har! Jag saknar er jätte mycket men till nästa helg ska jag träffa min storasyster Karin..

    / Märta

    SvaraRadera