fredag 10 december 2010

Valp titt

Igår var Jennifer och Henrik från Skövde  här  och tittade på valparna.. men.. gissa vem som dom gilla bäst?
Jo mig förståss. Jag fick komma in i valprummet och ligga i famnen på Henrik..
Han tyckte att jag var finast.. och svartast..
Han ville ta med mig hem... men det går ju inte jag bor ju här med mostrar och mormor.
Jennifer fotograferade valpar som sprang en hit och en dit. Och en av fawn flickorna gjorde *high five* till sina syskon som gjorde allt utom stå still på bild.
Sen tog Daim och bjöd på kaffe och the och förståss en Almondy Daim tårta

Mandeltårta med DAIM 400 g

2 kommentarer:

  1. Det ska börjas i tid. High five är Melkers specialité :)

    SvaraRadera
  2. Lake, du skulle bara våga flytta hemifrån nu när jag ska komma hem. Du och jag ska ju dela på räkmackor och du ska ju sova sängen.. Så håll ut min lilla älskling, snart är din favvo-matte hemma.

    SvaraRadera