söndag 29 augusti 2010

Bil bil

Idag har jag suttit i bil nästan hela dagen.
 Först åkte jag till Lidköping med matte och husse, där var det loppis.
Jag gick hur fint som helst på gatorna och hälsade på folk och hundar.
 Hade så klart min ängla sele på mig... gud såååå gullig.. sa alla

Sen kom regnet och vi sprang till bilen för att åka till Axvall och gå på marknad.

Matte köpte en påse munkar med socker och jag backade... fy det var väl inget för farliga mopsungar att äta.. nej

ja sen kom även regnet dit.

In i bilen igen och så åkte vi på visit till Götene... Jag och katten Frida träffades och jag skällde.

Ja dit kom regn och en mindre tromb.. och det var inte jag.. nej jag sov som en stock på fleecefilten i soffan.
Sen mina trogna blogg fans ... åkte vi till Falköping och köpte......RÄKOR...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar