måndag 5 juli 2010

Sluta lukta på mig, ni luktar inte heller så gott!

Idag var jag på veterinärstationen för att få min valpspruta. Helt onödigt anser jag, det gjorde ont och jag är ju inte ens sjuk. Det var nog mer människorna på veterinärstationen som fick valpsjuka när jag kom i min ängla-utstyrsel. Alla tyckte jag var jättesöt
Sen var jag och matte hos Alice, och köpte hundmat. Alice är en dalmatiner som har en egen djuraffär. Eller hennes matte har en djuraffär, som heter "Hos Alice", så då tycker jag att det är Alice affär. En länk till hennes hemsida hittar ni längre ner i inlägget

Sen när vi kom hem så skulle alla lukta på mig. Tant Greta sa att hon tyckte jag luktade skumt.


Länken till Hos Alice,  http://www.hosalice.se/kontakt.html

1 kommentar:

  1. Vilken underbar liten prinsessa hon är, hoppas vi får besök av er snart igen :)

    pussan från Alice m personal

    SvaraRadera